27/3/09

Angle Editorial presenta "CATmasutra. El sexe clar i català", un llibre divertidíssim i calent per riure i aprendre del sexe en català






La Sala B de Luz de Gas es va convertir en l’escenari de presentació del llibre, "Catmasutra. El sexe clar i català", publicat per Angle Editorial. L’autora Maite Roldán, acompanyada d’Àlex Casanovas i l’editora del llibre, Rosa Rey, van protagonitzar l’acte.

Un llibre, una guia o el diccionari imprescindible? Les tres coses, perquè Catmasutra compta amb fins a 48 postures sexuals inequívocament divertides i genuïnament catalanes, cadascuna amb il·lustracions, barem de dificultat, durada prevista i apunts lingüístics o consells pràctics. L’hereu i la pubilla són els protagonistes, la resta... les situacions on podem divertir-nos, riure i per què no?, aprendre noves formes de fer servir com cal la nostra llengua!

-CatMasutra?
Vosaltres us preguntareu d’on ha sortit aquest llibre. La resposta és senzilla: "del llit", explica l'autora. Un matí em vaig aixecar desitjant un matinspuntsí. A la feina ho vaig comentar amb un noi molt adorable que treballa a la primera planta i que em va dir: parlem-ne! mentre m’ensenyava un folre i unes manilles. Vaig agafar el primer autobús cap a Cardona, i allà vaig entendre que res ja no seria igual, que hi havia quelcom d’amagat a totes les dites i locucions, al carrer, a la tele, i vaig començar a descodificar paraules innòcues fins llavors, com Ave, 30, pont aeri i honorable. El resultat: un codi vermell amb inexplicables connotacions sexuals que vaig anomenar CatMasutra del subconscient col∙lectiu català. En aquest llibre hi trobareu la part més fervent de la nostra llengua, riureu d’allò més i entendreu que els catalans som un poble de seny però sobretot de rauxa, de gent calenta amb un sentit de l’humor molt especial”.

Catmasutra animat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada